12april

idag är det exakt en månad kvar tills jag fyller år, jiiihaa. har tillbringat en stund i stora staden jönköping idag, lina klippte sig och jag var på A6 och hämtade min lagade telefon :) nomore halvsnuskiga lånetelefoner.
 

något jag funderat på flera dagar är att det är lite knasigt att utsidan spelar verkligen ingen stor roll, och det kan störa mig äckligt mycket att jag verkligen ogillar att man kan tycka om någons bra sidor som egentligen inte är någonting om man jämför med det negativa. hmpf.


, när vinter blir vår växer saknaden större, vägarna i skogen lär vara hur bra som helst nu. snart borde det vara dags att kolla hur vattnet ser ut och vänta på att det ska bli badvänligt, det är få som kan skänka någon den mängden glädje, "det skulle alltid vara vi två mot världen." och ja, jag saknar.

i övrigt strålar solen mest hela dagarna, så jag ska inte klaga på tillvaron :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback