fredag den 13e

var väl synd att säga att turen var på min sida igår, med tanke på att jag hämtade tillbaka min telefon i torsdags och hade använt den EN EN EN dag, så går den sönder igår igen...... congrats!

i övrigt denna veckan tillbringade jag måndagen med mina söta småkusiner och morbror på ett hörn. I onsdags begav vi oss till ullared med sång och galenskaper på vägen dit=) trevlig dag som avslutades med att göra sisådär jättemånga inbjudningskort. igår hade både jag&lina körlektion, sen ringde vi till apollo och grejade, som för övrigt har otrevliga och handlingsförlamade säljare, kvällen spenderade vi hos calle med film tittande mys. =)


sol-sol-sol,
nu kom mormor&morfar till skokartongen .. ... ... .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback