ledighetstid

igår var jag ledig hela dagen, idag till kl1, och imorgon slutar jag halv1 jag känner för tillfället att jag inte klagar på tillvaron.

solen skiner och jag har idag under frukosten inte fått besök av någon farbror från rikets sal, måttligt chock för mig igår, resan till bulgarien är bokad och klar. men jag känner att jag gärna skulle vilja veta hur det går med japan. en långledig helg väntar, måndagonsdag innebär dock jobb för min del, men jag trivs rätt bra så det är synd att klaga.

tittade på bilder på fenix finnemangfina hemsida från studentutspringet förra året, känns lite overkligt att vi står där om ett år. och tills dess ska jag ha fundilerat ut vad jag ska hitta på därefter.



by the way, har jag lite lätt handbollsabstinens just nu. aouhu.


everything changes,
don't get stuck in old times

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback