söndag

i rätt så vanlig ordning har ich und fraulein lina lekt en stund:)
igår träffade jag emmy, som var jättejättelänge sen:( då blev jag glad:) woho!
och  däremot idag har solen strålat heeeeeeeeeela dagen ,yeah


barn, som man tycker mycket om har en förmåga att göra en hejdlöst glad. det är rätt fascinerande att ha följt en liten bebis sen 4månader, som idag helt plötsligt blivit 6år, kommer och sätter sig i knäet på dig och berättar att när man är 6år får man börja skolan till hösten och att den tycker om dig :) nao.


lost in time? ärligt talat tror jag att jagochminatankar åtminstone det senaste året stannat i tiden, fick ett mail från sockerdricka och läste gamla grejer, sen ett år ungefärhlich, och det läskiga är att jag tänker likadant nu som jag gjorde då. saker jag sa för någon vecka sedan, kunde jag läsa att jag skrivit redan för ett år sedan. well, time to move on.
hang in there!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback