uppdate

tiden springer på bra nu så jag börjar känna att jag hänger efter lite. efter islandshemresa, spenderades ett par dagar hemma, för att sedan åka uppåt huvudstaden och fuf's utbildningshelg till TEND som jag nog ska passa på att göra som projektarbete. nu har jag nog finally tillbringat en eller annan timma hemma, men det vore synd att påstå att de timmarna existerar i överflöd samtidigt som det inte är något jag direkt lider av. någonstans så trivs jag nog rätt bra med att ha mycket att göra.

i skolan är det mesta sig likt, vi har fått en ny mattelärare som är smartare än de flesta jag träffat.
utbildningshelgen i stockholm var tipptopp, till största del, vissa inslag hade jag ju utan problem klarat mig utan.

Kommentarer
Postat av: sophie


jag som äntligen hittat din blogg. är det inte dags att uppdatera snart tycker du :)

Postat av: Viktor

Och du som ivrigt och förtvivlat tjatade på mig att uppdatera min blogg? ;D MOHAHAHAHAHAHHA

2007-09-17 @ 22:23:46
URL: http://javlaelektriker.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback