uppdatering island

försök nummer2, efter att allt försvann för mig igår gav jag upp.

veckan här har sprungit iväg som bara den. sova, äta, träna, shoppa, varvat med roadtrip och något museum och jättelik konsert. (dock islänska band). halvfärdiga solglasögonköp, som kostade betydligt mer än vad som var tänkt, jag lyckades trots allt med ett stordåd - jag höll mig förskratt ända tills vi kommit ut från affären. haha:) de båda stora shoppingcenterna här i byen och stan är välbesökt, affären zara verkar ha en viss dragningskraft, tillagt att det inte är jag som har den inbyggda kompassen dit.. hostmartinahost. igår kväll var vi på en konsert på islands största fotbollsarena, trots att enbart vissa låtar kändes igen var det en mäktig känsla att sitta som en av 45 000 människor samlade på ett och samma ställe. det var nästan att afterbeach-känslan blev hotat, observera nästan;)

som sagt, det är kulturhelg här och ikväll lär det vistas en och annan kotte ute på stan, så för att inte verka allt för turistiga tänkte vi beblanda oss med dem och se var det slutar.

dagens höjdpunkt måste ändå nämna att vakna och ha fått ett sms, av farfar:) (ja, johanna du läste rätt) med tanke på att jag för två veckor sedan satt och gjorde ett tappert försök att lära honom sms-konsten:)


wellwell, vi har det hur bra som helst, och tja det kunde nog knappt varit mycket bättre, okej lillsis jag saknar dig, men annars så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback