12 december

under en tidig höstpromenad diskuterades mycket om jul och allt som hör till, då var det evigheter kvar tills dess. nu sitter jag här, inte helt ovanligt, det är -0.3 grader utomhus och tolv dagar kvar till julafton, hejochhå. i vanlig ordning kom calle hem från skolan och ropar hallååååå tjugofem gånger så fönsterglasen skakar, men anyway jag gillar honom ändå. mindre gillat är julkort som jag nu ska pysa och sätta tänderna i eller mer bokstavligt händerna.
en av alla nördiga insikter jag får ibland var idag att det är inte samma sak att dricka te utan sällskap, helt enkelt.




"is there anything worse than regret that you
didn't appreciate one moment more,
when you realize it wont be in repeat"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback