19 december

som de flesta föregående år av månaden december innebär det en hel del jobb, nu börjar det dock bli aningen tröttsamt. på köpet har jag blivit halvförkyld också.

en smått mysko grej som alltid slår mig när man sitter i slutet av ett år är alla funderingar över året som gått. inför 2007 trodde jag(vi) att det aldrig skulle kunna bli lika bra som 2006, nog att sommaren och hösten -06 var bland de roligaste tiderna hittills, men det var trots allt ganska fel. 2007 har varit minst lika bra, och framåt kan det bara bli bättre. 2007 börjades med en vinter med någon dispyt hit och dit, massa snö och pulkaåkning blev det en del av, snön smälte bort och påsk firades med middag hos emmy, väldigt najs. emelie hade artonårfest och valborg var strax efteråt, sen blev det maj då jag och flera andra blev ett helt år äldre, körkort togs. midsommar i halmstad firades, jag bröt tån, blev sjukskriven hela långa sommaren. flertalet trips med martina till göteborg, halmstad och after beachen besöktes av en kvartett så mycket som möjligt under semestern, i juli var vi i bulgarien, inget att skryta med, augusti börjades med en trip till island (som jag förövrigt är helt förälskad i), skolan började innan vi ens kommit hem. hösten har gått hur snabbt som helst, det har hunnits med kräftskiva, pubafton, filmkvällar och knasiga påhitt, någon utgång, massa jobb och skolarbete, senare i oktober gjordes det bästa på hela året - resan till japan, något som inte någonting annat ens är i klass att konkurrera med för tillfället. nu är det "vinter" igen, jul, juldagen och nyår står för dörren.

and so if this was it all, how was your year?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback