sysselsättningsbrist

ja, jag vet att jag har en tendens att ha väldigt lite för mig på dagarna när jag är hemma med min tå och ugglar. jag och min kära syster brukar dessa dagar även viga våra liv åt ztv-mtv-the voice. mycket najs i brist på annat.

har suttit och kollat igenom mina vänners olika bilddagböcker, sommaren/hösten -06 med alla fester och galenskaper var bland den hittills roligaste tiden i hela mitt liv, vintern när vi åkte pulka och kollade på film mest varje dag. våren har väl varit mer intetsägande kanske, fast det är ju synd att påstå att jag haft tråkigt. det kan bara bli bättre!

en annan fundering som slagit mig är att om en dryg månad ska vi tillbaka till underbara fenix, som 3or, det känns lite ......konstigt... eller något i den stilen. tycker det känns som igår när jag stod där första gången som en liten fjantig etta som inte fattade någonting. konstigt känns det också att jag och flera near and dear ones åker till bulgarien om en vecka idag. en annan resa som står på tur därefter, islandislandisland, var och hämtade nyhemkomna därifrån igårkväll, att höra massamassa saker gjorde ju inte längtan dit mindre precis. ah,

i vilket fall, solen skiner idag eller den tittar åtminstone fram lite mellan molnen.
thank's for sunday my sunshine!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback