zu hause

efter halmstad/trip båstad och bulgarien besök sitter jag här hemma igen, tillbaka på jobbet och har även besökt gymmet. ingetdera har gjorts den senaste månaden. om det inte vore att tån gör så satans ont skulle jag nästan kunna säga att bryta den var en "bra" sak, så mycket saker som gjorts och alltdär med.

senaste månaden har hur mycket minnen som helst att packa ner i ryggsäcken, möte med diverse typer i båstad, kareoke och afterbeach i halmstad, härlig sol på sunnybeach strand, fastnande i hiss med en städerska, någon halv/hel-galen kväll. det sjukaste av allt är att när vi satt utanför hotellet och väntade på bussen till flygplatsen ville jag inte annat än att bara komma hem, men så fort jag väl kommit hit så drömmer jag mig bort tusen gånger om, igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback