måndag

äntligen är sista provet avklarat, dock gick det nog inte tipptopp precis. men det känner jag att jag kan leva med just nu ändå. däremot har jag fått ont i halsen, bu.

helgen har innehållit hjulafton och massa vätterstrand. ännu en gång har jag fått bekräftat för mig att vaggeryd/skillingaryd är samma skräp som det alltid varit och alltid kommer vara. dvs, inget att gräma sig över om man skulle missa en big happening. det är alltid samma folk, samma stämning och samma pinsamheter.

våran lärare har gett oss i uppgift att lösa problemlösningsgrejer hela dagen efter att vi gjort klart provet, inte helt oväntat har ännu ingenting gjorts och mycket lär nog inte heller göras. inte mig emot, för jag är lite lätt trött på skolan nu.

solen skiner, jag har bränt mig på axlarna och fått en massa myggbett som jag helt i vanlig ordning kliat sönder, så nu börjar sommarkänslorna infinna sig betydligt mer än innan.

för övrigt är det bara två skoladagar kvar för min del, mindre än två veckor kvar tills midsommar, en dryg månad kvar tills vi beger oss till bulgarien och ungefär två månader kvar tills island ska besökas. det vore synd att säga att jag klagar på tillvaron just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback