näst sista fredagen i skolan

det känns helt overkligt att det bara är nästa vecka kvar, sen ska jag ägna mig åt jobb ett tag. men den där sommarlovskänslan har inte infunnit sig än.

på måndag har vi sista provet, äntligen, det läskiga är att jag har på senaste märkt att ju mer jag läser och iaf försöker få att fastna där inne desto mer förvirrad blir jag. kolla in
http://www.forskning.se/Infact/nyabiologin/ks/navigation.html där de skriver om immunförsvaret, visserligen känns allt rätt logiskt, MEN hur kunde någon skapareellervadduvill komma på och kläcka tanken att "vi trixar med lite vita blodkroppar med olika funktioner så några bildas vid en viss infektion, och då förökar de sig och angriper för att sedan förstöra de utsatta cellerna och sedan även bilda minnesceller som underlättar om man får samma virus/bakterie en gång till". jag fattar ingenting, om någon har ett bra svar -jatackgärna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback