torsdag

började dagen med att försova mig, fick lite panik en stund. lyssnade klart på de sista redovisningarna i estetiskverksamhet i fyrtiofem minuter sen var det hejdå ha en trevlig sommar. fördröjde en stund med att läsa bloggar och resdagböcker tills emil kom och pratade bort en stund. nu sitter jag här, inte mycket mer aktiv och funderar på vad som ska lagas till lunch. ska visserligen tillbaka och ha matte sen igen, sista lektionen med våran mattelärare tills nästa vår, känns surtsurtsurt. det är lite knasigt, har funderat på varför det alltid är de bra lärarna som tar ledigt eller slutar, eller är det bara så att man bara reagerar då någon "bra" gör det och inte reflekterar över att någon mindre omtyckt slutar? jag&knäpptankar.

klevshult vann sin fotbollsmatch igår, grattis, och de vann lätt matchen i att ha flest knott runtomkring planen.

såg precis en postis rulla förbi utanför fönstret, nästa vecka är det min tur att åka runt där jag cyklade hela förra sommaren ska bli rätt skoj faktiskt, haha. vilket nöje.



higher, lätt en av de bästa låtarna som någonsin gjorts
Up high I feel like I'm alive for the very first time
Sail up high I'm strong enough to take these dreams
And make them mine.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback