uttråkad

nu är det inte långt borta att jag snart exploderar eller något i den stilen, jag sitter hemma, alldeles ensam, mamma jobbar och mina syskon har dumpat mig för att sova över hos sina kompisar. mamma har tagit bilen till jobbet, det regnar ute. jag kan inte ta mig någonstans, dvs. OM jag inte vill ta mina handikappstolpar och halta mig fram i regnet. detta var det tråkigaste jag varit med om på länge, inte nog med det så ska jag sitta såhär i tre veckor till, om jag glömt min mobil uppe och ändå råkar höra att det ringer är det inte ens lönt att skynda sig för jag lär inte hinna fram förrän det slutat ringa ändå, jag dör. kan inte alla bara sluta jobba sådär hufsplufs? om någon har en stund över att agera lekkompis är jag lätt öppen för förslag för detta var jäklar i mig TRÅKIGT. okej, nu klagade jag lite i värsta taget men jag vill ju knappast spendera hela mitt sommarlov framför en tråkig dator. tack gode gud att jag har tillräckligt med musik att lyssna på. armen,

Kommentarer
Postat av: johannapannan

jaha och så har du en blogg du inte visat mig!!!???
kom hit om du vill vet ja.

Postat av: linalina

bla bla blablablabla.-armen.
håkanbråkan. haha jag dör:)

2007-06-26 @ 18:40:05
Postat av: johannapannan

och tack för idag!

2007-06-26 @ 20:54:20
URL: http://johannapanna146.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback