listahitochdit

i brist på annat (:

10 favoriter
färg: svart
mat: wookmat i alla dess former
band: the sounds & takida
film: grease kan ses hur många gånger som helst
bok:  om änglar kunde tala
sport: handboll
årstid: sommar och sen vår
veckodag: fredagar
tid på dygnet: tidig morgon eller kväll

9 nuvarande
humör: seg
smak: päron
kläder: jeans. faktiskt
skrivbordsunderlägg: lite tomt här
nagel-färg: none
tid: 19,41
omgivning: mina dear parrents sovrum
irritationsmoment: tangentbordet
tankar: kemisk jämvikt vilket gör mig halvt galen

8 första
bästisen: lina, som i hennes lista så fint berättade om den där hjärthalvan jag inte hade någon annan att ge till :)
internet-nick: typ lottagirl eller något annat tufft
husdjuret: hundis
piercingen: för många i öronen och efter omochmen naveln
kärleken: haha, grannkillen i barnår
musiken: status que
bilen: en organge leksaksbil ärvd av morbrodern
kyssen: var nog den där grannen skyldig till

7 senaste
cigaretten: ytterst sällsynt
drycken: wasser
bilturen: från jkpg
kyssen: -
cd-skivan: ytterligare en i winnerbäck samlingen
teve-programmet: vänner

6 har-du-någonsin
varit kär i en kompis: kanske
brutit mot lagen: åtminstone inget serious 
blivit arresterad: nein
nakenbadat: har väl dock hänt
varit med på teve: har jag hållt mig borta ifrån
kysst en främling: njo

5 vem
pratade du med senast: pappsen
saknar du nu: hanna
gick du på bio med sist: stålis,fredde,lina,emmy och sara (kopering och namnbyte från lina =))
ringde du senast: morbror
ska du träffa imorgon: lillkusin

4 saker
du gjorde igår kväll: kors i taket, jag sprang en runda
du kan höra just nu: ljuder från något kasst på tv'n
du inte kan leva utan: luft
du gör när du är uttråkad: promenerar

3 människor
som du kan berätta allt för: dear friends
som du hatar: hatar nog egentligen ingen mer än max 5minuter
som du tycker är söta: mina småkusiner :)

2 antingen-eller
svart eller vitt: svart
varmt eller kallt: värme

1 önskning
att införskaffa mig ett körkort inte allt för sent

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback