lyckosöndag

har hänt och kommit upp massa saker som gjort mig glad mest hela tiden:)
ett är lätt att hanna ska bo på hankabo i sommar, wohooo! två och det enda andra jag kan komma på är att helgen varit kalas, förutom att jag har saknat lite närvaro av min kära lina.

idag har jag för första gången på flera år åkt båt, (inte stor jättebåt, färja, eller en mini man kan ro själv, utan sån halvläskig som känns som att den skulle kunna välta med motor) vilket dock gick bra. förutom att motorn stannade och var knasig ett par gånger, för att tillägga att senast jag åkte båt som man inte ror var några år sedan då det började åska&blixtra som tjyven, vilket gav mig aningen avsmak av båtlivet.





"what comes around - goes around"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback