måndag

måndagar är sega dagar, blev dock på rätt så bra humör när jag kom hit imorse och anton sa att vi skulle lyssna på treornas arbeten istället för att ha fysik, lycka! men det blev lite segt efter ett par timmar fast allt är bättre än fysik, eller okej möjligen inte kemi.

jag hade egentligen planerat att gå hem och göra min rapport inlämning istället, men efter att ha fått tillbaka ett gammalgammalt biologi prov som jag trodde gått åt skogen som trots allt blev  okej detta gav mig lite ny energi.

hälften av bloggen hann jag skriva innan i skolan ända tills tobias & bojan kom och drog ut sladden till bildskärmen, då kastade jag in handuken och fortsatte med skolarbetet.

har t.o.m läst igenom sidorna i kemiboken idag tills provet, lite impad själv där men synd och säga att inte min hjärna får halvt kortslutning.





now I'm there again, stuck in time.
HANG IN THERE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback