när inget blir som man tänkt sig

mitt problemas ligger nog snarare att jag inte tänker alls, ibland.
efter alldeles för mycket tid tillbringad i jönköping under stundande marknad är jag ganska så jättetrött på alla dom där tutorna marknadsgubbar/tanterna går runt med i munnen och piper, skulle nästan kunna uppoffra mig att sy igen munnen varifrån pipandet kommer, utan bedövning. för övrigt körde någon på våran bil när jag och min syster satt i, lite som att vara på liseberg det skuttade lite sådär.

det ena och det andra har införskaffats, linis har firats, och det är fortfarande rätt mycket tid kvar av helgen. känns rätt skönt eftersom jag är kemiprov på tisdag, inte helt lovande.


har ätit middag med near&dear hos mormor idag, mormors mat är alltid bäst. och nu var min morbror tråkig och åkte heeeeeem, så jag hamnade här och funderar på att gå upp och kolla vad alla andra har för sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback