tråkväder

vädret ute är hur tråkigt som helst, och middagen vi åt idag, jag tycker inte om att säga så, men det var verkligen inte gott. uh.
för en gångs skull har jag lyckats somna om ända tills 11 idag, tillhör inte vanligheter men efter ynka timmars sömn denna helgen var det väl behövligt. men det var knappt att jag vågade somna igår, efter diverse läskiga historier om mystiska personer som bryter sig in och ligger under folks sängar och grejer, uh jag kommer nog aldrig våga bo själv i hela mitt liv om någon berättar fler såna saker för mig.

känns som att jag fått en släng av förkylning, väldigt roande nej.
tur för mig(oss) att vi har redovisning i fysiken imorgon på fm och jag har no idea vad vi ska göra.
mer glädjande är att det bara är 23 dagar kvar tills skolan slutar, wey.


You call me up in the evenings
And tell me what they did this time
No matter what, I?m by your side
When it?s raining, we?ll go to the video store
We even like the same movies
No damn jedis or hobbits this time



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback