trötthets förlamning

allt går i ett, känns som att jag inte kommer andas på för många dagar nu. det är nog inte så farligt egentligen, men när det kommer hundra saker på en gång, man ska hinna med allt man måste göra, sen något man själv prioriterar som viktigt, och sen gärna något man vill göra. suck, min hjärna får kortslutning av stress, i vilket fall om det varar mer än lagom lång tid.


inget blev ju bättre av att vi hade matte idag i en och en halvtimma utan lärare, och det enda vi behövde var hjälp. jippie att vi har prov och inga fler lektioner kvar, men even worse är att jag om två veckor har kemi prov, jag är busted och jag hatarhatarhatar kemi. ge mig sommarlov, eller åtminstone ledighet utan hundra andra måsten att göra. ah.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback