fredag

okej, det ar fredagkvall och klockan ar 21.40, hemma borde den vara runt 13.40 nu, jag sitter i kita-ku utanfor kobe, i japan, hos en japansk familj och har nyss varit och atit pa en sushirestaurang. hur haftigt som helst, alla tallrikar kommer in pa lopande band. det ar bara att plocka och valja vad man vill ha, dock ar jag nog ganska sa glad att allt star med kines/japanes tecken, var det nu ar, for om jag vetat vad allt ar jag kakat idag hade jag nog inte kant mig lika valmaende nu. pa nagot satt sa fattar jag nog inte riktigt hur langt hemifran jag ar, det ar ett stort ryssland och lite vatten hem, men, jag har det hur bra som helst och alla ar jattesnalla, sa jag lar minst sagt overleva.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback