japan/vaggeryd

sent i lördags äntrade vi hemorten igen, nu i efterhand känns det som att jag varit borta sisådär två dagar, veckorna gick sjukt fort och jag längtar tillbaka till japanlandet mest hela tiden, vilket jag knappast tror att jag är ensam om. att gå till fenix igår var ingen höjdare, diskussion om den katastrofala mattesituationen, hur detta ska lösa sig har jag no idea about. men jag lär behöva plugga häcken av mig för att hinna klart till 6e december och nationella provet, suck. sen är det ju min tendens att när jag som allra bäst borde ta tag i böckerna hittar jag alltid tusen saker som är roligare/viktigare att göra, igår innebar det att tillbringa tid med near and dear ones, och vad ska jag komma på för ursäkt idag? handbollsträning bla.

pi vart håller du hus?


takida spelas på radion, ojoj happiness. om inte annat väntar skolan på mig nu, underbara tisdagar, börja dagen med fysik och sedan kemi, uh I couldn't be worse.


Kommentarer
Postat av: johannapannan

nämen vad händer med matten??


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback