papper

hur jag än bär mig åt så bygger de likt en myrstack i mitt rum, jag tycker att jag rensar jätteofta (i verkligheten inte fullt lika ofta) men tills varenda nytt tillfälle hinner det alltid plocka på hur mycket som helst. räkningar, lönespecar, kataloger, tidningar, talonger, skolpapper, andra papper och en hel del andra papper. idag, igen, slängde jag en gigantisk bunt. dras allt till mitt rum eller är det jag som är en hamster och samlar på mig allt skräp?


 


meeeeeeeeeeeeeeeeeen, dubido

Kommentarer
Postat av: Andersson

Jag tror du är på rätt spår i alla fall. Du är nog fan en hamster! :D mohahaha

Postat av: johannapannan

hehe. papper papper papper. även här växer högarna. konstigt.

men hamstrar är vi kanske lite allihopa?

2007-12-02 @ 18:10:27
URL: http://johannapanna146.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback