sondag

en sak jag standigt funderar over ar hur det kan komma sig att varesig jag ar har i japan eller hemma, ar jag sa himla trott. klockan ar 21.20 och jag ar halvt dod.  helgen har innehallit bade besok i slott, shopping, tecermoni, buddistisk cermoni (hur haftigt som helst!) och massa annat. hur bra jag an har det, for det ar verkligen tipptopp min vardmamma ar hur mysig som helst (och hon alskade havregrynsgroten jag kokade imorse, haha) maste det erkannas, jag saknar alla er dar hemma, en hel del.


watch out

Kommentarer
Postat av: Sanna

Låter som en spännande resa :) Hoppas du ha de kanon! Kram

Postat av: sophie

Barcelona var tipptopp! det rekomenderar jag, vi åker dit i sommar va.. ;)

sköt om dig där borta, verkar som att du har det riktigt bra!
kram

2007-11-06 @ 11:22:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback