23 september

tanken på att jag har kemiprov på tisdag gör mig helt sönderdeppad, hittills har jag läst sisådär en två möjligen tre av fyrtio sidor. det här med planering och upplägg har jag förmodligen missat totalt. idag om 35 dagar ger vi oss iväg, kommer kännas lustigt på något vis overkligt. alec medflera befinner sig nere i spanien nu, förhoppningsvis har de åtminstone lite finare väder än här hemma.

gårdagskvällen spenderades i hok på herrgården, helt oplanerat, kära och mindre kära återseenden. precis som vanligt när det är "vaggerydstillställningar". en gång var det två som enades om att de oplanerade sakerna är de allra bästa, utan förväntningar och "förhoppningar", det var och är hur rätt som helst.


värnamo HK? beslutsångest allan-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback