four days ago

av någon anledning blev det tätare mellan inläggen, varför är jag långt ifrån säker på men så är det iaf. sitter mest och väntar på att klockan ska bli spinningtid, har haft profilering idag och pratat muskler och grejer. ibland funderar jag på om min hjärnas enda kvarvarande hjärnceller sagt stopp. hur jag än bär mig åt fastnar ingenting, även att jag skriver upp och någonstans försöker memorera så hjälper det inte, det försvinner lika fort som det kommit. en annan tanke som slagit mig, som är så himla rätt. är att när hösten kommer, det blir mörkt och kallt, med vintern på ingång blir allt fler deppade, men för någon dag sedan tändes en glödlampa (dingdong) och det som alltid hållet mitt humör uppe, det är helt enkelt handbollen. det är i särklass det roligaste jag vet, även om det ofta går skit och vore synd att utge mig själv att vara en stjärna på det, är det något som allt kommer få mig på bra humör! easy,

Kommentarer
Postat av: Viktor

Jag har en fråga Lotta! Sen när låter det DINGDONG när en glödlampa tänds? Hur många gånger har du varit med om det? Och var köper du såna lampor? Är det nåt speciellt märke? Dina lysknappar är inte felkopplade mot ringklockan på huset? vavavavava? hahahahahaha ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback