uppdatering september

det var en stund sedan jag satte mig ner och printade ner några ord här. det börjar kännas att sommaren tagit slut nu, mitten av september och jag tycker det regnar hela jäkla tiden, börjar tröttna på det nu. satt innan imorse och kollade på bilder sen sommaren, dock har vet jag x antal bilder till jag gärna skulle förvärva (typ sophie;)), jag insåg även hur glad jag är att jag faktiskt bröt tån i slutet av juni, nog att det gjorde förbaskat ont men så roligt och så mycket som hanns att göra "tack vare" den är helt sanslöst, att komma på en dag att dra ner till halmstad och tillbringa dagarna med att shoppa& slappa för att bege sig till afterbeachen på eftermiddagen och stanna där nere till vi kände för att åka hem, eller var mer eller mindre tvugna till det, oh my. det är lycka att se tillbaka på. på något vänster märks det att det var länge sedan jag skrev mycket, tycker det blir helt krattigt. 

in any case, medan sommaren lyser med sin frånvaro blir det kallare och mörkare. min miamaria fyller år idag, congrats! jag har studiedag idag och är ledig imorgon fm, med tusen saker att göra utan att jag orkar ta för mig minsta. om sisådär fem veckor beger jag mig och nio andra nv'are mot japan, på andra sidan jorden i två veckor, nervositeten börjar komma krypande nu, och veckan därefter intar jag och linis huvudstaden för en vecka. hur jag ska ha tid till allt, det vet jag aldrig. någon som har en dygnsförlängare är varmt välkommen.


Kommentarer
Postat av: sophie


lätt som en plätt. bara tala om när du vill ha alla bilder! =) fixar vi serru.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback