april

återigen snö, känner att det är ett återkommande bloggämne.

i övrigt har vi äntligen kommit till den efterlängtade period 4, den sista läsperioden för oss -05or och det känns såååå skönt. men det är först nu man kommer ifatt verkligheten eller tvärtom, förut var det enkelt att säga att man efter studenten skulle flytta och fly fältet så långt bort som möjligt för det var ändå inte aktuellt. nu står man här med "hela världen framför sig" och är ganska fri att göra vad man själv vill, det är då man inser hur bra man har det. först nu vill jag hålla med emmy om att ja jag gillar nog vaggeryd och skillingaryd ganska mycket, även om jag kan tycka att man borde se världen utanför. just idag är det 62, SEXTIOTVÅ, dagar kvar till vi springer ut och jag kan inte annat än att stormtrivas :):):)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback