helg

gårdagen kändes mer eller mindre som en fredag, dock var ju inte fallet riktigt så. torsdagskvällen tillbringade jag o amanda med att kolla på Lyndon Starblazer, musikalen som pecets ester gjort, och visst jag är imponerad av de flesta som kan sjunga, men det här. ojoj:) dom va grymma helt enkelt. nu är det mer eller mindre långledigt om man inte räknar måndagen i skolan så är det tisdag-söndag ledigt efter helgen och det känns så himla skönt. lite tid att lägga på att göra sånt man borde gjort någon annan gång.

fredag eftermiddag, jag har lyckats fela med tider rejält idag, för ovanlighetensskull. men nu är det åtminstone helt klart en efterlängtad helg på g :)


image4

tog mig friheten att sno amandas bild från i veckan när vi tillbringade eftermiddagen i linneryd, fågelholksbyggandet tog fart meeen avstannades av att hunden gjorde ett tappert försök att fjäska för emmy:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback