måndag

studiedagar är ett för himla bra påfund, dagen i ära har dock inte gjorts speciellt mycket vettigt på. med tanke på att jag katastrofalt nog somnade ifrån handbollsmatchen igår var jag lycklig när jag hittade hela matchen på internet och kunde kolla på den i efterhand istället :) dagen/arna i sköve var succé, det kunde inte varit mer lyckat. trots att vi fick trängas med diverse påstridiga och jobbiga människor på dansgolvet, blev kvällen på depå/bogrens/harrys var det nu ska kallas reallyreally good. thank you everybody.

idag(imorgon) börjar period 3 i skolan, bara två perioder kvar nu. något jag känner blir en av kommentarerna varenda gång jag skriver här numera, dock känns inte ångesten över efterskolanfunderingarna hälften så stor nu som det gjort förut. bla bla bla.


I wanna be the smile you put on your face


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback