bal och sol

det är söndag och soligt som bara den, i princip har dela dagen har spenderats ute vid sjön. tillvaron kan knappt bli bättre.

balen, nu är det redan över och inget kvar vilket känns aningen lustigt. något som man sett fram emot så oerhört länge och varit nervig och spänd inför är förbipasserat, med stordåd. det var inte så roligt och minnesfullt som jag tänkt mig, istället var det minst fem gånger bättre! vilken förmiddag, dag, kväll. nervositeten när vi satt i bilen där värmen steg uppemot 35grader var på topp. allt blev minst sagt lyckat och vi dansade loss till svenssons pop mest hela kvällen, stämningen var hur go som helst. nu är nedräkningen till studenten i full gång och så tidigt som på fredag äger stora dagen D rum, wow!


tralala, och förresten så överlägger och funderar jag över kebnekaise.

Kommentarer
Postat av: Johannpannan

och vad jag har hört var du sååå vacker!!



kram

Postat av: Viktor

Det där med Kebnekaise låter lovande.. Men kanske får ta med ett antal extra pulkor :D



Och för övrigt så var du grym på balen. Snygg allan!



2008-06-10 @ 00:11:43
URL: http://javlaelektriker.blogg.se/
Postat av: Viktor

Det där med Kebnekaise låter lovande.. Men kanske får ta med ett antal extra pulkor :D



Och för övrigt så var du grym på balen. Snygg allan!



2008-06-10 @ 00:11:47
URL: http://javlaelektriker.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det där med Kebnekaise låter lovande.. Men kanske får ta med ett antal extra pulkor :D



Och för övrigt så var du grym på balen. Snygg allan!



2008-06-10 @ 00:12:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback