fotbolls EM

man kan knappt tro att jag lyckades sitta hela matchen och kolla på våra blågultklädda svenskar som tog hem segern mot grekerna. fotboll är en sport som aldrig intresserat mig mer än att bistå som åskådare, i vilket fall så ägnar jag inte överdrivet mycket energi mer än så. däremot svenska handbollslandslaget, trots att jag är tjej själv har jag ingen stenkoll på tjejerna även om de lyckats ta sig till OS, men herrarnas lag kan jag inte sluta att med viss (ENORM) bitterhet tänka på att OS-kvalet missades till islands fördel. jag känner mig som en gammal tant, men det hade varit ett sånt perfekt tillfälle att "komma tillbaka" till handbollseliten. jag längtar efter en nyare form av "Bengan Boys" känsla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback