vilken dag

aldrig att jag har varit någon älskare av snö, men idag nåddes toppen av att jag ens någonsin ska vilja se snö igen(möjligen förutom under kommande vecka i idre). på en slirig cykel i alldeles för många timmar på is, snö, snövallar och allt vad man kan tänkas. sen INTE NOG MED DET så börjar det snöa när jag kör bil mellan vgd och skryd, ingen mer snö det är ju snart april.


Jag som tillhör den sorten som får dagens horoskop till min mail varje dag brukar alltid läsa igenom det inte allt för jättenoga, men idag slog det mig när det stod följande

Dagens horoskop 27/3 2008
En god bekant kan rådfråga dig om något,
som du inte känner dig tillräckligt kunnig i för att rådgiva om.
Avböj då hellre.

hahaha, och Gustav en kvart tidigare hade ringt och frågat  HUR MAN PLOCKAR UR DISKMASKINEN, (han var dock ironisk och ville mest prata strunt) vet inte hur det borde sammanfattas men jag skrattade mest åt honom och det är väl nästintill samma som att avböja?

Kommentarer
Postat av: martina

det påminner mig om när calle ringde mig på island och frågade hur man tvättade tvätt i tvättmaskinen.....!

2008-04-07 @ 19:39:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback