morgonpigghet

nog att jag brukar tillhöra den kategorin som vaknar tidigare än de flesta andra, men när jag slog upp ögonen kl 07.00 idag och läste ett medelande, vilket inte brukar bidra till att jag inte kan somna om, nejdå idag var jag hur pigg som helst en dag när jag får sova nästan hur länge som helst. visserligen blev det inte sent igår, MEN KLOCKAN SJU! åh, ännu värre nästintill är att det medelandet jag svarade på förväntade jag ju mig inte få svar på de närmsta timmarna. skrev även så fint till att jag inte har en susning om vad sjutton jag gör vaken nu, det gick inte tio minuter förrän "Jag ställer mig samma fråga! Vad gör jag uppe nu egentligen?!" haha :) weeeeell nu är jag ju ändå uppe och vaken så då är det väl bäst att göra något vettigt.

Kommentarer
Postat av: Rebecca

God morgon! hoppas du hade en trevlig gårkväll!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback