skola

kom hit efter att inte ha varit här på lång tid, som det känns som åtminstone, för att tillbringa en förmiddag här och sedan vara "ledig" tills torsdag, massvis att få gjort, + att gustav va hos tandläkaren imorse så de va en tråkig måndagsmorgon måste jag erkänna. sitter här med mitt arbete och skulle helst gå hemhemhem men eftersom det inte går att gå in på varken NE eller Landguiden hemma borde jag stanna en stund för att göra klart och gå hem sen.

helgen har varit toppen, gårdagens aerobicweekend på atlantis var hur lyckat som helst, äppelskivorna som emmy grejade på eftermiddagen var godgoda, tillråga på det gick jag och selma en lång kvällspromenad i det härliga vädret, musklerna däremot känns sådär lagom mörbultade idag. dubido.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Måste bli fler sånna promenader gummnsan :D

Postat av: Randige Racke

Jag förstår om saker och ting känns tunga, med plugg och nationella prov och skit. Men när det känns jobbigt ska du tänka på att under den här och de två kommande veckorna sitter IB-elever som på nålar och pressar fram 75% av deras betyg. Så det är bara att bita ihop och fixa det sista vännen. Btw, jag saknar dig Lotta. Det känns så trist att vi aldrig ses och aldrig går några promenader eller dricker te som vi brukade. Det var fint

2008-05-06 @ 20:25:42
URL: http://everythingcounts.blogspot.com
Postat av: Andersson

Haha mm. I behov av terapi du vet.... :D

2008-05-19 @ 21:17:26
URL: http://javlaelektriker.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback